marți, 23 noiembrie 2010

Brose

Intr-un elan creator, de cand am deschis blogul, am lucrat, am inventat lucruri noi, dar m-am poticnit la pozat. Acelasi loc, aceeasi lumina, aceeasi pozitie ca la pozele anterioare si frumoasa mea fata de masa turcoaz... acum iese verde! peretele alb, acum e galben, iar culoarea materialelor folosite, total schimbata. Zic "mai astept si le pozez la lumina naturala a zilei (eu lucrez noaptea, de obicei)". Lumina naturala ciu-ciu, ca a plouat toata ziua cu bulburuci. N-am ce face le postez asa, cu explixcatii ajutatoare:

Brosa "Trandafir de Maroc" - culoare roz-banan

Brosa "Floare delicata" - singura poza cu culori bune

Brosa "Fluture" - culoare mov pal




Brosa "Libelula" - culoare bleu-mov

Sa va mai spun despre ele, florile sunt facute din esarfe vechi, placerea mea de a transforma, recicla tot ce prind. Iar funditele satinate, de catifea, de organza sunt obsesia mea, sunt in stare sa-mi cumpar ceva doar pentru ca e decorat c-o mica fundulita.

Un comentariu: