sâmbătă, 14 mai 2011

Bratara cu noroc

N-am crezut ca vor avea asa succes brataricile mele din margele de nisip. Am facut cateva pentru ca mi se parea usoara metoda de executie si pentru ca asa sunt eu, cand gasesc un model care-mi place nu ma mai opresc. Am schimbat modul de prindere, inchizatoarea metalica fiind prea usoara si le-am pus pe banda de organza, adaugand de fason si o bila acoperita cu margele. Le-am trimis la plimbare intr-un colectiv de femei si...surpriza, au placut, s-au vandut si au venit si comenzi. Acum nu vreau sa fiu carcotasa, dar nu-mi place sa lucrez la comanda, mai ales cand trebuie sa fac aceeasi bratara de 3 ori, la fel, identica, brrrr, la a 3-a am schimbat ordinea culorilor ca o luam razna.
Aceasta este triplicata bratara, roz cu mov, nu mai am margele daca mai vrea cineva, gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu