luni, 24 septembrie 2012

Floricele pe campii

Am lucrat mult in ultimul timp, cercei, la care n-am poze frumoase inca si multe floricele. Acest model de floare japoneza, Kanzashi, m-a "terorizat" de mult pentru ca nu intelegeam cum se pliaza, cum se prinde. Metoda prezentata peste tot arata ca petala pliata si rasucita se insira direct pe ac/ata, dar mie imi place lucrul trainic, sa nu se miste, sa nu atarne atele asa ca "securizez" fiecare petala in parte, pe cele din panza prin coasere, pe cele din satin prin topire. Asa poti sa arunci cu ele pana in Japonia si inapoi, ca nu se desfac, dar si munca e de chinez batran, cum s-ar spune.
Si asta iese:
Dar n-am neglijat pasiunea mea, crosetatul, asa ca am executat:
La buna vedere pana pozez si cerceii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu