sâmbătă, 20 octombrie 2012

Prietena cu bun simt

Mare parte a creatiilor mele le daruiesc, imi face placere sa fie admirate si purtate de prietenele mele. Am o prietena care e fan brose, nu exista zi sa nu aiba ceva prins pe bluza, sacou, cred ca si daca s-ar imbraca in trening tot ar pune o floricica pe el. Ei, tot i-am mai daruit cate un trandafiras, i-am facut pentru o nunta trandafir auriu, cercei si un clipsulet mic pentru par, ca-i plac si clamitele. Pana deunazi cand ne intalnim tocmai cand ma intorceam cu teschereaua plina de pamblici colorate. Ii place una, mai vrea si ceva verde, ceva negru, eu fac din tot ce aveam. Ieri o chem sa le vada si....le vrea pe toate. Abia ce-am apucat sa le pozez. A insistat sa mi le plateasca, desi eu i le pregatisem cadou. Nah, tre sa-i fac ceva bonus, ca mi-a facut safteaua.

 Cel verde e ca o mica varzuca, dar ei i-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu